Slide background
Meld dig ind i PLS

Som medlem får du: Fagblade + Rådgivning + Rabatkort + Billige Forsikringer + Kurser og meget mere...

MELD DIG IND

88 kr.

Pr. måned

Slide background

Din studieorganisation

PLS arbejder med at forbedre pædagogstuderendes vilkår og sikre den bedst mulige pædagoguddannelse.

MELD DIG IND

88 kr.

Pr. måned

Slide background
Råd & vejledning, når du har brug for det...

Som medlem af PLS får du adgang til personlig vejledning og rådgivning om pædagoguddannelsen og praktikkerne.

LÆS MERE

Slide background

MEDLEMSFORDELE

Som medlem af PLS har du mange fordele:

Gratis fagblade...

Rådgivning og vejledning...

Rabatter...

Billig studieforsikring...

Gratis eller billig A-kasse

Kurser...

Læs mere...

ok21jafstemning ny

VIL DU VIDE MERE OM PLS?

 Bliv ringet op af PLS, og hør hvordan vi kan hjælpe dig KLIK HER

NYHEDER

NYHEDER

Søndag 11.08: Ændringsforslag til ændringsforslag 7 i arbejdsplanen

Ændringsforslag til ændringsforslag 7 i arbejdsplanen.

Forslagsstiller: Anna Sofie Zaar Hastrup

Underviserne på pædagoguddannelsen

I PLS mener vi, at det kræver dygtige undervisere at uddanne dygtige pædagoger. Derfor skal vi have de mest kvalificerede undervisere - det værende sig undervisere med relevant uddannelsesbaggrund såsom sociologer, pædagoger, filosoffer, psykologer mm. Udover det ser vi en værdi i, at flere undervisere har pædagogisk praksis i bagagen.

  • flere undervisere skal have en baggrund i pædagogisk praksis
  • flere undervisere skal have relevant akademisk baggrund

Søndag 00.59: Ændringsforslag til udtalelse

Der er kommet to ændringsforslag til udtalelsen "Blended learning?"

Forslag 1

Forslagsstiller: Chanette Agerlund Nielsen - Svendborg, og PLS Svendborg

Side 54, Udtalelse om Blended Learning, første afsnit

Følgende erstatter afsnittet om æbler og appelsiner med følgende:

PLS siger nej tak til blended learning og ja tak til fysisk undervisning.

Motivation: Det giver ingen mening at snakke om æbler og appelsiner når vi snakker læring.

Forslag 2

Forslagsstiller: Celina Wehage Stålholt, Roskilde

Side 55, venstre spalte, afsnit 6, linje 4

"Det er i diskussion man opdager ved pædagogik er."

Ændres til

"Det er i diskussion man opdager hvad pædagogik er."

Motivation: For at sætningen bliver grammatisk korrekt

feedback
feedback